close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דיסק און קי – מתנה יעילה במיוחד

מערכת שורשכד שבט, תשעט30/01/2019

דיסק און קי יכול להיות מתנה נפלאה ושימושית...

תגיות:
מכירים את המתנות הלא יעילות שאנו מקבלים ממקום העבודה שלנו לקראת חג או מועד מסוים המצוין בעבודה שלנו? את המתנות הללו לרוב נקבל בחיוך מאולץ ונזרוק אותן למגרה עד לרגע בו ניזכר לנקות אותה, ואז כנראה נזרוק אותן לפח ונפרד מהן. דיסק און קי הוא דוגמא למתנה שכל אחד כנראה ימצא עצמו זקוק לה, כך שהיא יכולה להיות גם מעוצבת ומתאימה כתוספת למחזיק המפתחות אותנו, וגם יעילה.

4 מקרים בהם כדאי לתת דיסק און קי כמתנה

נסו לחשוב על כל האנשים בחייכם; לפחות כמה מהם יזדקקו לדיסק און קי איכותי בו יוכלו לשמור עבודות וזכרונות, ואף לענוד
אותו כפריט אקססורי על מחזיק מפתחות או על תיק. עדיין מתלבטים? הרשו לנו לעזור לכם להשתכנע ולהציג לכם מספר מקרים בהם תוכלו להעניק זיכרון נייד חדש כמתנה נהדרת;
• סטודנטים – אנשים שלומדים באקדמיה או אפילו בבית הספר ישמחו לקבל דיסק און קי חדש בו יוכלו לאכסן את חומרי הלימוד, הסיכומים והעבודות שלהם. הם יודו לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים לעצמכם, על כך שחסכתם להם רכישה נוספת וריצה מיותרת לחנות חומרי הלימוד.
• מתנות ממותגות בכנסים – במידה והחברה שלכם משתתפת בכנס עסקי, תמיד כדאי להכין מראש מתנות שימשכו אליכם לקוחות ובעלי עניין חדשים. מתנה יעילה בה ניתן לעשות שימוש, תהיה מושכת יותר עבור העוברים והשבים. בנוסף לכך, הדבר יתרום לרושם הראשוני שלכם בעיניי אחרים.
• מתנות לעובדים – תקופת החגים מתקרבת? מעוניינים להעניק לצוות העובדים שלכם מתנה שווה במיוחד? דיסק און קי שישמש אותם בשגרת העבודה יוכל לסייע להם במיוחד במקרים בהם עליהם להעביר משימות ממחשב למחשב או במקרים בהם נופלת הרשת או כל מקרה חירום אחר שתוכלו להעלות על דעתכם. בנוסף לכך, הם גם יעריכו אתכם על המחשבה.
• מתנה לאהובים – אם יצאתם לטיול יחד עם האנשים האהובים עליכם ממש בסמוך ליום הולדת או אירוע משמח אחר, תוכלו להעניק להם דיסק און קי מלא בתמונות וזכרונות מהטיול. הזיכרון הנייד עצמו יכול להיות מעוצב כפי שתרצו ואפילו בצירוף ברכה קטנה או חריטה. אם ירצו בכך, יוכלו להעביר את התמונות למחשב ולהמשיך לעשות במכשיר שימושים לצרכים שונים כמו לימודים, עבודה וכל היוצא בכך.

מתנה עם מחשבה

אנשים אוהבים לקבל מתנות, זו עובדה. עובדה נוספת היא שאנשים אוהבים לקבל מתנות שנראה שמאחוריהן הושקעה מחשבה מסוימת. דיסק און קי הוא הרבה יותר מסתם זיכרון נייד; אם תרצו בכך הוא יכול להיות גם מעוצב למשעי ובהתאם למי שיקבל אותו. בנוסף, הוא גם כלי יעיל עבור כל אדם כמעט. לכן, בפעם הבאה שאתם מחפשים מתנה לחבר שבדיוק התקבל ללימודים או לקולגות בעבודה, תנו להם את מה שהם זקוקים לו!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה